Mar 21, 2013

Jo jou

Ma ei tea mis vahepeal lahti oli, mingid lollituurid aga no, sain üle...lihtsalt ma tahtsin rahu, tahtsin olla Saaremaal nädala, et cool the fuck down aga võimatu. Appi...mina ei tea mis mu probleem on ??
Üleeile nägin unes, et jõin shampust ja niiiiii shampa isu oli. Lõpuks siis ikkagi ostsin. Ja üleeile sai 31päeva ilma alkoholita täis!!! See vajas tsipake tähistamist, kutsusin Taneli, Netu ja Tõnise enda juurde, hiljem tuli Marianne ka. Suht chill ja värki aga kell kaks uni niitis lihtsalt täiega :D Aga jah ikkagi, see kodus istumine ajab mul ajud susisema, okei tegelikult, et kodus aga just et ma üksinda passin, see ajab. Ei saa ilma teisteta ikka.

Täna tuleb Karli linna ja värkiiii-särkiiii yayuuuuh.

Aa, värvisin juukseid ka, enamustelt ikka head vastukaja saand v.a. emalt, kes ütles : ISSAND KUI KOLE SA OLED. Aga noh, siiski enamused öelnud, et oh lahe, so....no õde arvas, et ma nagu skrillex ilma prillideta :D (??????????????????????)



XX

No comments:

Post a Comment