Oct 17, 2011

nädalavahetusest

ma ei tea kas mul on mingi lööve, või milles asi on...mul on kehal pisikesed punnikesed, mida ei saa pigistada. pluss veel näkku on kah hunnik vistrikke tekkinud. see on vist sellest, sest ei saa enam päikest näkku.

laupäeval oli sarahi süipäev. keegi muidugi kaamerat kaasa ei võtnud...ma ei tea, miks. igastahes, tore oli! kuigi mul vahepeal ene pidu polnud mitte mingisugustki tuju. enne pidu käisin lõpuks küünehoolduses kah!



terve pühapäev põhimõtteliselt sõitsime ringi ja passisime rahvaga koos. õhtupoole riisusin ja niitsin, seitsmeks läksin joanna poole. hiljem tuli jaana ja vaatasime koos õudukat. see oli suht creepy. koju oli päris ebamugav minna, hirm oli.


Tegelikult kell on juba kaks öösel ehk esmaspäev on. homme on kool ja ma passin netist. hmmmm...

No comments:

Post a Comment