Feb 24, 2012

Oh God....

Lihtsalt eile ma ei suutnud kuidagi magama jääda, sest ma mõtlesin, mis lauseid ma täna siia kirjutaks. And guess what, juba meelest läinud. Eilne õhtu oli täiesti mõttetu. :( Tulime minu juurde, nii palju kui meid oli. Siis läksime kõik riiiiiiidu omavahel ühe inimese pärast. Täiesti uskumatu, kuidas üks inimine võib nii sapine olla ja lihtsalt enda teadmata kõik head sõbrad omavahel tülli pöörata. Ma igastahes loodan, et tal on siis hea meel oma saavutuste üle. Pealegi ma ei saa aru, kuidas Tõnis ennast nii mõjutatuna sellest tunneb, kui ta ise on suht süümepiinadeta ja pohhuistlik inimene.
No igastahes, siis läksime Virmasse...täiesti kohutav koht. Kõik olid niii purjus ja mingi paar tantsis iga laulu järgi sambat.

Öösel ei saanud üldse und, lihtsalt mõtted keerlesid peas koguaeg. Ma nii kardan...tahaks, et kogu draama oleks möödas aga samas mulle vist nagu meeldib, kui selline väike pinge on üleval. Ah, ei tea ka. Nii tüütu.

No comments:

Post a Comment