Feb 20, 2012

Uisutamine ja worst day of the week.

Pühapäeval käisin Tõnise, Raini ja Ellega uisutamas. Ilm oli üsna külm ja vahepeal puhus tuul ka täiega. Ma muidugi ei oskanud ÜLDSE uisutada. Rain lasi nagu proff ja Tõnis õppis ka suht ruttu ära. Aga ma ei saanud kuidagi ei edasi ega tagasi...alles lõpu poole ja siis pidin juba Joanna poole jooksma, niigi jäin üle poole tunni hiljaks. Olin Pagusool poole 12ni ja siis läksin jala koju. Brr...



Aga jah, esmaspäevad on vastikud. Esiteks magasin täiega sisse ja mu juuksed olid nii rasvased. Siis pesin neid ülilohakalt ja peale pesu olid nad ikka sellised....imelikud. Koolis on inimesed üldse imelikud, kui saaks, siis ei räägiks üldse kellegiga. Ma ei tea...otseselt nagu pole ju midagi valesti ega viga aga...miski siiski häirib. Lihtsalt nii ebamugav ja pinges on kõigi ning kõigega.

Kolmapäeval kasuisa pealinnast siia, siis saan arvatavasti, loodetavasti oma geelküünte komplekti kätte. Just kraaklesin emaga, et see on nii ebaaus, et tema käib hoolduses 20euro eest ja tal on küüned õlilühikesed ja lihtsalt ülelakitud. Nädalavahetusel läheb ema jälle Tallinna, jääme õega kahekesi. I hope.

Okai, girls and boys,
xoxo

No comments:

Post a Comment