Aug 6, 2012

Okei, need vähesed, kes loevad mu blogi, siis teadke, ma ei ole fucking rase! :D Hull kamm on sellega. Hahahaha, ma ainult naeran, sest las lollid usuvad, mida tahavad. Tulgu küsigu minu käest siis, kui nii väga teada tahetakse.

Nooo, räägime sellest ka veidi, et ma käisin laupäeval oma mummudega Võsul!!! Tore oli! Ja lõpuks sain teada ka, mis teema oli noh. Mida iganes ausalt, nõrk vend :D






Aa, ja mis veel. Nagu väga kahtlane on see, et vahepeal ma tšillisin teatud sõpradega igapäev. Ja nüüd pole neist nagu nädal aega kuulnud midagi, keegi ei helista, ei kirjuta mulle. Ja ausalt öeldes, ma isegi ei hakka pingutama selle nimel, sest selline tunne on, kui ma neile midagi räägin siis nad on umbes, et "ok" ja räägivad teistel teemadel edasi. Lihtsalt neid ei koti, mida ma teen, tunnen või arvan. Pealegi, mul on nüüd Joanna ja Jaanaga kõik korras, Innaga suhtlen jälle ja kõik on bueno noooo. Inna jäi eile ööseks ka, nagu pisikesed põhikooli pliksid :D Hommikul tahtis ta, et ma üles ärkaks, siis ta ehmatas mind ja ütles: "EMMA, su pildil on 101 like'i!" Ma tahtsin vaid magada....nüüd istun kodus, mitte midagi pole teha, ei viitsi ka. Pesemas peaks 100% käima...nädalavahetusel on ju Viru Folk, ma nii-nii-nii loodan, et reedel teen sõidueksami ära, siis saan ema Passatiga Käsmu sõita, ajee!

xoxo

No comments:

Post a Comment