Aug 2, 2012

Teate, mis on hea tunne v? Siis kui sa oma vana-vana-vana sõbranna/sõbraga kokku saad üle miljoni aasta ja sa võid ennast megavabalt tunda, sest sa tead täpselt mida tasub öelda, mida mitte, kuidas ta reageerib su lausetele ning naljadele. Ühesõnaga ma olen nüüd üht-teist ikka viimastel päevadel teinud. Jätkuv probleem - raha. Ma ei oska sellega ümber käia, täpselt nagu meestegagi, ha-ha-ha. Okei, väga ebamugav on kirjutada siia bloggerisse, sest ma ei saa kellegi nime nimetada, jumal teab, kes end puudutatun tunneb ja niiiiiiii edasi. Samas nagu...minus on rahu praegu, ma pole kellegi peale vihane, mingeid otsi pole lahti....oot-oot, tegelikult üks on aga ma ikkagi hakkasin mõtlema, kes see inimene tegelikult mulle on? Keegi...mitte keegi...tõesti, oli tore pidutseda ja lõbutseda aga ma ei usaldanud sind, sooooooo, whatever! Kõige halenaljakam on see, et mina isegi saatsin kirja, et asja siluda, et küsisin, mis viga, mis toimub? Mitte mingit vastust. Holy fuck, ma olen leidnud vist ühe motiivi, miks suhted temaga nii on praegu...................................holy fuck....................................................................................................................

Aga üks õhtu öeldi mulle nagu midagi üliiiiiiiiiiiiiiiiiinumpsi. Nädal aega hea tuju vist! :D

XX

No comments:

Post a Comment