Feb 14, 2013

Lovers who undercover

Kuna ma ei viitsi enam nii tihedalt blogisse kirjutada, siis on ka lugejad vähemaks jäänud. Mul pole aega, kuigi samas ma midagi nii hirmsasti nagu ei tee ka...

No igastahes, täna oli sõbrapäev. Pildid saab ilmselt siis homses postituses. Päev algas marusitasti aga nüüd on kell pool 10 jaaa....mul on jumala normi. Naersin korralikult jälle arvuti taga :D Kõige parem nali ongi siis, kui ei üritata, vaid lihtsalt see tekst, mida ta ajab ongi üks suur nali. Hahahahah, ok. Käisin pesus, lähen nüüd vist TV vaatama ja siis magama. Aaah, täna sain e5p tellimuse ka tehtud. Ja eBays saab nüüd krediitkaardiga ka maksta, ma arvasin, et ainult paypaliga saab. Oiiii, kuidas ma tahaks sealt asju tellida, mmmmm

Nädalavahetusel ma ilmselt ei viitsi midagi teha. Koolis satun ka nii nagu Jumal juhatab.

Appi, mul on hädasti vaja märkmikku ja kalendrit...täielik S.O.S.!


Ciao, babes



No comments:

Post a Comment