Feb 23, 2013

Everything looks perfect from far away

Nõmekas, kui ajad midagi/kedagi taga ja siis kui lõpuks kätte saad v noh saavutad, mis tahtsid ja tekib selline vastik tunne, et noh polegi midagi erilist. Sakib täiega!!! Mul on see praegu ja kehv olla kohe. Kunagi ma unistasin sellisest suhtest meie vahel aga nüüd ma ei oska kohe seisukohta võttagi, kuidagi liiga tavaline on kõik! Selline tunne, et midagi uut ei olegi enam võimalik teada saada, varem oli selline salapära ja arusaamatus. Nüüd on kõik teada ja loogiline. Igav...Ei tohiks viriseda, peaks hoopis õnnelik olema aga ma pole. Sest igavus on KÕIGE KOHUTAVAM EKSISTEERIV OMADUS inimese puhul. Enne ma pingutasin sajaga ja kõik vestlused olid nii vaevalised aga nüüd kõik way too easy nagu...Võib-olla hakkan lolliks minema, kell on pool kolm öösel ka.

Mu ema ja õde ütlesid täna, et ma honey boo boo child :S




Ciao bella,
xx


No comments:

Post a Comment