Jan 17, 2014

Hello, my babies

Mu läpakas oli vahepeal paranduses, tuli tagasi, arvasin, et töötab, siiski ei....läks tagasi parandusse, nüüd on puhas ja korras (vähemalt tundub!) ning ma loodan, et nii jääb ka! 

Igastahes, mõni päev on mul nii, et lihtsalt mitte midagi ei tee ja passin tühja. Ma olen nüüd kaks päeva järjest töötukassas käinud, nägin täna Bettyt ka seal. Loodan, et saame samale kursusele koos. Töö otsimisega ei lähe kohe kuidagi...saadan CVisid, isegi vastu ei saadeta, et sorri, sa ei  sobi....nooojah....peale töötukassat läksin vaatama, kuidas sõpsi tattooveeriti...nägu oli küll krimpsus ja jonnis peas aga pidevalt ta kordas "see pole üldse nii hull!". Jaa, jaa :D Sain Rainiga kokku gümnis, peale seda tulime minu juurde, rookisime lund ja tassisime puid. Nüüd on suht vässukas olla, sest ma ärkasin täna kell kaheksa ja suht ringi toimetanud, kell on alles viis ja uni on juba peal :D Aga nüüd sain läpaka tagasi ja hakkan Raini sünnipäeva tarvis muusikat ja playlisti koostama. Homme ongi suur kräu, exciteeeeeeeed!!! 

Aga mis siis veel põnevat juhtunud on...Sandral käisin külas...mul on külas käidud...pidu on tehtud...:D Rainiga  käisime ükspäev pesumaja kaltsukas, ta ostis endale ka kaks liputaja mantlit :D


musiii

No comments:

Post a Comment