Jan 6, 2014

Jõulukingid sõpradele

Jah, on juba uus aasta aga ma paneks siia paar pilti, mis ma oma kahele kallile sõbrale jõuludeks kinkisin....

Oma musi BFF Sannule ma ostsin küünlaaluse, millele tegin peale decupage või kuidas iganes seda kirjutatakse :D Lõikasin need inglikesed salvrätikutest välja ning lakiga pintseldades kinnitasin need puidule. Esimest korda elus tegin seda ja ütleksin, et täitsa hästi tuli välja. Minu arust ülilahe ja kerge viis kuidas kaunistada erinevaid esemeid. Ja miks ma just Sandrale küünlaaluse ostsin? Sest kord olime me poes nin ta ütles, et tal on terve pakk teeküünlaid aga kuskile sisse pole neid panna. Selle küünlaalusega on see hea, et saab panna pikki ja peenikesi küünlaid sinna aukku sutsata, kui ka tavalise teeküünlakesi.




 Ja muidugi ei saanud ma jätta talle joonistamata :) Ta on üks neist, kellele hirmsasti meeldivad mu joonistused. Nüüd sai ta ühe täitsa endale.


Õhtul saatis Sannukas siis mulle foto, kui asjad olid juba tal kodus.


Oma teisele BFF'ile tegin ka joonistuse. Ta on mul kõva filmi- ja helimees, seetõttu ka sellised detailid, hihi :D


Mina isiklikult ütlesin neile, mida ma jõuludeks tahan - uusi vildikaid ja pliiatseid. Need ma ka neilt sain :D Rahul olen. Sandraga vahetasin ma kinkke nädal peale jõule, Rainiga alles uuel aastal, kuigi me kohtusime rohkem kui korra nädalas :D Aga vahetatud need kingid lõpuks said! :D 

xoxoxo

No comments:

Post a Comment