Feb 12, 2014

Loloz0r

Ma ei tea, mis mul eile arus oli aga ma läkisn parki "tšillima". Ehk külemtasime kirikupargis. Alguses oli isegi suht okei aga siis hakkas lörtsi sadama ja läks täiega külmaks. Varbad olid nii jääs. Käisime LukOilis...seal müüja küsis, et kas mul päriselt nii suured kõrvaaugud ja nii, ta oli nagu "issand, kohutav..." aga ma ei saanud pahaseks ega midagi aga Tõnis oli nagu "Ausalt v?! Selline on teenindaja v?!" Täiega paukus selle tsikiga :'D #mark Riti oli samal ajal vetsus. Läksime siis välja, Riti kukutas oma shokolaadi lumme :D :D Tõnis ostis meile cheesballze. Mingi tüüp driftis üksinda Aqva parklas :D Reaalselt istus üksi autos ja räigelt driftis. Riti ja Tõnis tahtsid tee peale minna seisma talle ette, ma jooksin nurga taha sest 1) ma kardsin ja ei tahtnud auto alla jääda 2) mul oli põiekas. Olin siis pool üks kodus ja kell üks voodis.





School !!! Yay !!! #super #fun #interesting




Aga jaaaaaaa, täna oli teine koolipäev. LEBOOOO !!! Enamus päeva oli arvutitund, EHK ma sain FBs tsättida, mänge mängida, tumblris olla jne. Muidugi ma nägin tumblris meganaljakat gifi ja pahvatasin naerma. MARKK.


Eile oli täpselt samamoodi üle klassi. :D Siis Betty näitas mulle sööklas veel täiega naljakat pilti ja seal sain ma kõva häälega naerda.


Arvutitunnid on homme ka õnneks essad ja peale seda annab meile tundi mingi onkel kellega me kohtume esimest korda.


Obviosuly not satisfied :D 



xoxo

No comments:

Post a Comment