Feb 9, 2014

RGFF ja nädalavahetus


Filmifestival !!!



Peale festivali oli aftekas Art Cafe's, tavaliselt on seal igavad peod aga no reede õhtul oli küll funnnnn!!! Täiega palju tuttavaid oli seal ja igasuguseid värvilisi ja sulelisi teistest linnadest ka. Lambist õnnitlesin festivali võitjat...tal olid niiiiiiiiii valged hambad, küsisin ka, et kas valgendatud või loomulikud. Väitis, et loomulikud....:D Tanel rebis mulle välja ja pärast tulime koos koju. Tavaliselt ma lähen peolt koju mingi kell 4 aeg aga reedel jõudsime koju suht varakult.

Eile oli ema sõnnipäev Carlas...suht awkward oli seal olla, jõin viina täiega, õnneks Tanel tuli sinna, siis mul oli kellegagi chattida. No, Elle oli ka aga ta pikutas seal diivanil enamus ajast ja kirjutasid Taneliga WhatsAppis :D Mingi peale 10t kolmekesi läksime võtsime takso Ly poe eest. Mul olid punased wedge'd jalas, nagu lehm libedal jääl olin :D Esimest korda elus jalutasin nendega väljaspool tuba.

Nädala alguses sain ma oma uued tunnelid, needid ja needipallikesed ka kätte :3 Ühte kõrva sain tunneli sisse aga teises oli veits liiga kitsas. Ma hüppasin põhimõtteliselt 34lt 38le millimeetrile...vahepealseid 36mm'iseid tunneleid mul polegi. Ise olen nii uhke, väike Dumbo :D


Huh, järgmine reede on Valentinipäev....homme politseisse jälle ja teisipäeval hakkab siis kooool...jeeee! Loodan, et see nädal läheb siis ruttu...

xoxo

No comments:

Post a Comment