Sep 28, 2014

Aktiivsuse taaselustamine

Korduvalt olen teinud lahti bloggerit aga kunagi pole jõudnud postituse tegemiseni. Vahepeal tuli isegi kriis peale ja mõtlesin blogi kinni panna! Õnneks läksid lollid mõtted üle :D See-eest panin Twitteri kinni, sest seal leidus igasuguseid läbu tweete ja igaksjuhuks panin kinni, juhul, kui tulevased ülemused peaksid selle leidma.

Eks ma olen tihti mõelnud diipe ja pikki postitusi kirjutada pettumusest, negatiivsusest, suhetest ja nii edasi. Samas, mida sellistest asjadest kirjutamine mulle ikka annab. Ma olen nendest tunnetest üle saanud ja ma tunnen, et ma ei vaja neist kirjutada. Let's keep it positive!

Hetkel on mul niiii palju mõtteid, millest kirjutada, teen igaühe kohta eraldi postituse, sest muidu veniks kogu lugu liiiiiga pikaks. Esimese asjana tahaksin lähemalt rääkida meie korterist ja mis me siin teinud oleme, lisan pilte before ja after. Eraldi postitus tuleb kindlasti meie koduloomast, merisiga Baby Benjaminist, kosmeetika kraamist, mis ma Inglismaalt endale ühe neiu kaudu tellisin, ja meie reisist Riias. Midagi ilmselt kirjutan ka enda D.I.Y'de kohta, kooli ja üleüldise elust.

xoxo

No comments:

Post a Comment