Mar 10, 2016

Uskumatu aga jälle on üsnagi suur paus sisse tulnud mu blogikesse. Tunnen, et töö on kõik mu aja ära söönud. Hakkasin nüüd ka JELD-WEN'is praktikal käima ja olen üritanud koolitöid teha. Muudkui lükkasin viimaseid edasi ning edasi, sest arvasin, et need on rasked. Tegelikult, kui end nüüd käsile võtsin, siis pole rasked ülesanded. Oeh, nii minulik.

Homme sõidan Soome. Elu esimene reis Soome. Muidu olen seal ainult lennu ümberistumisel korra lennujaamas olnud. Eks näis, mis tegema hakkame seal. Ilmselgelt mingisugust õppimist seal välja ei tule. Meenus, et pean ju kutseeksamiks ka veel õppima, oeh, appikene küll. 

Ma olen nii palju igasuguseid uusi asju ostnud koju, selga ja mukkimiseks. Lisaks on tulnud Aliexpressist üht-teist huvitavat kohale. Blogimiseks ideid on aga ma ei viitsi kirjutada neid "click bait" postitusi. Regulaarsusest pole ammu enam siin haisu :D

Ostsin endale üleeile ka beebiroosa küünelaki. Töö pärast olid mul viimati küüned värvitud aastavahetusel kaks päeva. Nüüd on mul nõrk geelküüne all olnud küüneplaat välja kasvanud ja mu enda küüned on ikka päris tugevad!  Üllatavalt lausa. Värvisin ära ja täisa normaalsed näevad välja isegi. Aga küünenahad on ikka nii kuivad, kuigi kallim kinkis naistepäevaks Joik'i küünenahaõli (ja imelise kehakreemi).

Kell ongi juba palju...homme ärkan ilmselt kella kuue aeg. Imelik on see, et mulle piisabki paari tunnisest unest. Vanasti ma pidin saama vähemalt 10 tundi magada, et puhanuna tunda. Võib-olla ma olen lihtsalt harjunud olema pidevalt väsinud. 

No comments:

Post a Comment