Feb 29, 2016

Roosad meigipintslid Aliexpressist

Uut meigipintslite komplekti olen endale ammu ihaldanud, just seepärast, et ma saaksin hea pintsli kulmude joonistamiseks. Jaanuaris tellisin endale 32-osalise komplekti. Nüüd tagantjärgi mõtlen ja vaatan neid, et hmm, milleks küll see või teine on :D Valik on muidugi väga-väga lai Aliexpressis. Antud komplekt maksis 9,50€. Tellisin selle jaanuari alguses ja kohale tuli see äkki nädalake tagasi. Vahepeal oli Hiinas ju uue aasta pühad pea kaks nädalat ja sellepärast tuli mu pakk kauem kui muidu. 
Kõige rohkem ma kartsin, et meikides hakkavad need karvu ajama. Sellega aga üldse muret pole (vähemalt siiani). Peale kasutamist ja pesemist pintslite roosad karvad kaotavad oma ilusa tooni. Mõne pintsli puhul tundus, et need on nagu liiga karmid ka. Aga kõige tähtsam - kulmupintsel - on ideaalne!

Pintslid tulid koos kotikesega. Pakki avades viskas pahvaka intense kummi/plastiku haisu aga nüüdseks pole see enam nii tugev. 
Ega ma väga neid kasutanud polegi, sest ma ei oska eriti. Ja mul pole väga aega meikimise peale tunnike kulutada ja igat pintslit väiksemate tõmmete jaoks kasutada. Näiteks olen ma õppinud huuli nii täpselt värvima, et mul ei ole vajadust pintsliga ääri üle teha. Aga noh, need meigipintslid olid miskit, mida ma olin endale pikemalt ihaldanud ja kuna ma teab mis make-up artist pole, siis need odavad käravad katsetamiseks kah.

No comments:

Post a Comment