Sep 10, 2016

SPONTAANE TRIP SAAREMAALE

Ma ei arvanudki, et ma selle aasta sees teist korda Saarele veel jõuan. 
Aga pühapäeva õhtul tööl olles mõtlesin, et läheks. Taneliga klappis meil mitu vaba päeva järjest. Ta oli küll pühapäeva õhtul öövahetussel läinud ja ma plaanisingi ise kohale sõita, kui ta oleks autos maganud. Tahtsin kohe peale ta vahetust sõitma minna, aga mul oli ripsmehooldu 12.00. Seega saime sõitu minna kahe aeg. 

Mul olid meile asjad juba pakitud. Tanel kuni Tallinani ei teadnud, kuhu minek, aga kui ma ütlesin, et mine linna äärest, siis ta sai juba aru :D

Saaremaal on imeline nagu alati. Ükskõik, mis aastaajaga. Olgu talv, lumi ja pakane või olgu suvi ja kõrvetav kuumus. 
Jõudsime suhteliselt hilja õhtu vanaema-vanaisa juurde ja KOPP oli ees sõitmisest. Ja ega nad ei teadnuki, et me tuleme. Sõitsime hoovi ja lasin mõõõõnuga signaali, nii, et terve küla ikka teab, et tulime :D Kedagi tükk aega uksest välja ei tulnud...siis õhtustasime ja läksimegi lebosse ära. 
Teisel päeval ei olnud meil plaanis kuskile minna ega midagi teha. Pesime maja aknaid...korjasime käbisid mändide alt ja sain sammalt korjatud. Mõlemaid sain hoovist. Mandril oleksin pidanud spetsiaalselt mere äärde sõitma nende kahe korjamiseks. Sõime ploome ja õunu...ploome ei mäletagi, millal viimati sõin, ausalt öeldes. Käisime ikka Kuressaares ka ära, jalutasime vanalinnas ja lossi ümber ringi. Käisime sips toidupoes ja läksimegi tagasi. Siis hakkasime muru niitma, Tanel kimas traktoriga ja mina väikse masinaga niitsin põõsaste, puude ümbruseid. Pärast vahetasime, jube tüütu on ikka pisikese masinaga kuskil puu all okstes niita :D Peale seda õhtustasime ja vanaema oli meie erisoovil oma häid pannkooke teinud. Vaatasime natukene telekat veel ja läksimegi magama.
Hästi julged pardid olid seal. Tulid kohe päris-päris lähedale meile. Oleksid ilmselt lasknud ennast katsuda ka, kui meil süüa oleks neile olnud pakkuda.
Viimasel päeval oligi aeg ära minna. Meil ei olnud vaja kuskil mingiks kella ajaks olla, läksime siis, kui tahtsime. Ärkasime suhteliselt varakult, sõime...natukene tšillisime ja siis läksimegi teele. Enne seda tahtsin Angla tuulikuid näha. Olime ainsad külastajad ja meil oli lõbu laialt. Turnisime ja vaatasime loomi, kes seal olid. Meie jaoks on loomad ükskõik, kus kohas, tõmbenumber. Anglas käidud sõitsime Orissaarest läbi, ostsime süüa ja võtsime suuna sadama poole.
Muidugi Tallinnast ei saanud ju lahkuda ilma raha kulutamata kaubanduskeskuses. Ise veel mõtlesin, et ei lähe kuskile ja punkt. Ei hakka Tanelile pakkumagi, et lähme Ülemistesse. Aga siis ta pakkus ise seda välja ja ma ei suutnud kiusatusele vastu panna. Täiesti haige ikka...ja ma leian endale ALATI midagi. Tanel soovis SportsDirecti minna. Tema ei saanud midagi, aga mina ostsin endale korralikud trenirovka püksid ja spordisärgi heast materjalist. Käisime ka JYSKis, sealt ostan alati oma lemmiklõhnakaid ja riidepuid. Ka seekord.

Nii mõnus ja kosutav oli Saarel olla. Sõit on muidugi täielik kuul pähe. Nüüd olen siis kolm Saaremaa vaatamisväärsust ära näinud - Kaali, Panga panga ja Angla.

1 comment: