Sep 5, 2016

Rakvere uus teatrikino ja hiljutised filmielamused

Mina olen Rakvere uuenenud kinost igastahes vaimustuses. Alguses ma küll ehmatasin ära selle väiksusest, et AINULT üks saal. Ootasin midagi suuremat ja uhkemat. Aga tegelikult...mõelda, milline meie linna kino enne oli? Praegu on ikka mugavad toolid ja kõik on ikka uus ning ilus. 

Mis puudutab filme ja ajakava, siis võrreldes vana kinoga, on uues kinos ikka midagi vaadata. Avanädalal oli suht niru valik. Iseseisvumispäev: Uus rünnak, Jääaeg (jumal teab mitmes osa) ja Jason Bourne. Aga nüüd on mul nimekirjas mitu filmi, mille vaatamist ma ootan!

Hetkel olen uues kinos käinud vaatamas Iseseisvusmipäeva, millele annaksin 4/10. Natukene liiga sci-fi, liiga palju fight'imist ja arvutitega tuunimist. Poole filmi pealt vaatasin kella ja olin suht bummed, et ainult pool oli läbi. Suht kaua kestis ka - kaks tundi. 
Taneliga käisin kinos vaatamas KAUA OODATUD Suicide Squad'i. Annan sellele 9/10. Üks punn läheb kaduma, sest Jokkerit oli nii vähe :'( Vaataks kindlasti uuesti. Harley Quinni ja Jokkeri armastuslugu on on point. (Kas ma käänan sõna Jokker üldse õigesti!?)
Nüüd hiljuti käisin vaatamas War Dogs'e. Üks peaosalistest oli Jonah Hill. Ta suht meeldib mulle. War Dogs olevat thriller aga kildu sai ka ikka. Väga meeldis. 8/10. Uuesti spetsjomm vaatama ei hakkaks, kui telekast jookseb, siis ikka vaataks.
Hetkel nimekirjas ootab vaatama minemist Bad Moms, Sausage Party ja lõpuks tuleb kinno ka ÕUDUKAS(!!!) Split

Alguses oli suht raske saada endale kohta seansile, pidi ikka mitu päeva varem ette ostma. Nüüd saab isegi samal päeval õhtuks koha endale ja kui tundub, et kohti valides on nii palju vabu kohti, siis saalid on senimaani alati täis olnud, Arvata on ka - nüüd on inimestel mida vaadata. Vanas kinos oli kaks-kolm filmi kahe nädala jooksul. Ja enamus neist olid ka mingid Euroopa filmid, mis mind täiesti külmaks jätavad. Uues kinos ehk isegi liiiiga kiiresti tulevad uued filmid peale. Ma näiteks tahaks ühe nädala jooksul kahte filmi vaatamas käia, aga ma lihtsalt ei jõua, sest mul on pikad tööpäevad ja "täiskasvanute" filmid on õhtuti üheksa aeg. Ehk lõppeb film 11 aeg õhtul, kui ma tahaks juba voodis unerežiimile minna.

Aga jah, etteheiteid ainult nii palju, et popkorn on räme maitsetu :D ja uusi filme tuleb, minu jaoks, liiga kiiresti.

2 comments:

  1. Jokker-jokkeri ikka, ma mõtlesin, et jokri on mingi slängisõna sul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa-jah, elukaaslane ka juba ütles, et nii väärakalt olen kirjutanud ja juba noomis :D Aga pole siiani ära muutnud. Nüüd teen seda kohe.

      Delete