Nov 15, 2019

Jouki.

Ma võtsin endale eesmärgiks kirjutada nii tihti, kui võimalik ja kui on millestki kirjutada.

Eile tegin Arijale küüsi...TERVE IGAVIKU. Saatis mulle enne küüntesse tuleku pildi, mida ta tahaks. Esimene reaktsioon oli mul "oh issssand". Aga siis mõtlesin, et savi, teeme ära! No, ja siis ma higistasin seal. 😂 Arija tahtis kõik kümme küünt hajutusega ja erinevate värvidega. Pärast küünenaha ümbrused olid ka ikkagi mingil määral värvigeeliga koos. Siis vaesekesel olid juba nahad õrnad, nühkis neid Vileda shvammiga elu eest. Ja kusjuures - pildi jäi see hajutus paljuuuuu sujuvam. Alguses olin jumala pettunud enda töös...pildi pealt vaatasin, et hmm. Päris ägedad isegi tulid. 😛
Peale tööd võtsin suuna Paidesse. Veel kahtlesin endas, kas lähen või ei. Teate seda 50/50 tunnet...ah, mis ma ikka lähen, pikk maa, kedagi ei tea seal. Samas...aga mida ma kaotan ja mida ma paremat koduski teeks? 
Koju sain lõpuks pool kaks öösel, kassid olid mulle nunnu üllatuse jätnud. Jalanõud riilult alla tõmmatud ja vetsupaberit nätsutatud.
Täna pean rahulikku reedet. Homme lähen Yulianale Photopointi külla, teen mõned vajalikud tiirud keskuses ka. Lähen vaatan endale uut märkimut 2020 aastaks. Hetkel mu märkmikust on jäänud alles üksikud lehed. 😳 Spiraalid läksid laiali ja lehed hakkasid välja kukkuma. Suht piinlik on klientide ees oma nässuse märkmikuga uut aega neile otsida. 😅

Järgmine nv on Riti birthday partyyy, jee. 🎈

No comments:

Post a Comment