Nov 13, 2019

TERE! 

Vanasti oli blogimine ikka kõva teema. Minul, Innal, Joanna, Tõnisel, Ritil...(äkki kellelgi veel) olid blogid, kuhu sai igast mälestusi ja tehtud tegusid kirjutatud. See blogi siin vahelduva eduga on olnud mu avalik päevik, wannabe DIY blog, mu kunstiblogi...no, ei ole õnnestunud. 

Mul on mingi tore allergia peal, vähemalt ma arvan, et tegu on allergiaga. Lisaks sellele olen suutnud endale tüüpilise sügisviiruse (köha+nohu) sebida külge. Kolm ööd järjest üles ärganud ja lihtsalt nagu orav rattal köhinud ning köhinud. 

See allergia teema hakkas juba mingi üle kuu aja tagasi, kui Innaga Saarem Rallyl käisime. Sel ajal juba kaks nädalat olid sügelevad vesised vinnid olnud. Mõtlesin, et sügelised, siis juba mõtlesin endale igasugused HIV-i laadsed jubedused külge. Kuskil max kaks nädalat tagasi ärkasin paistes silmadega 😊 Vasakpoolne on eriti hull - no nagu terve õhtu nutnud. Selline puhvis ja punakas. Nüüd sügelevad ka veel ja ketendavad...täna ostsin kummeli teed, proovin endale koduspa'd teha ja immutatud tupsud silmadele panna. Teisipäeval lähen perearstile Rakverre ja vaatan, mis seal räägitakse. Kahtlustan, et asi mu kassides ja nende karvades. 

Täna tööl oli täitsa okei, esimene klient ei ilmunud. Ise hilinesin ka neli minti. Kuna ma köhisin kopse öösel välja, siis hommikul oli nii hea uni ju...kirjutasin kliendile Instagrami...vaatan, et ei vasta...ohumärk. Tiksusin pooleka töö juures ning läksin solaariumisse ja koju lõunat pidama. Õnneks oli väga normaalne inimene, vabandas ja maksis teenuse kinni. On olnud kordi, kus inimene lihtsalt ei ilmu ja pärast isegi ei põhjenda, et miks...

Hakkasin üle kirjutama igapäev oma päevatulu ja kulutatud raha. Täiesti hirmus! Enda arust ei kuluta üldse raha, tegelt igapäev mingi kümpa läheb kasvõi lambisele toidupoes käigule. Ükspäev võtan kätte, tellin e-selverist mitme nädala toidu ette ja siis ei ole mingit poes käimist! 

Homme lähen Paidesse...FBsse tehti naiste autogrupp, sellest omakorda piirkondade grupid ja chatid. Ja ma siis liitusin Kesk-Eesti omaga. Kõik seal chatis suhtes ja emad, ma nagu tulnukas...vallaline ja lastetu. 😅

Ma nüüd lähen pakin endale homse lõuna kaasa ja sätin tudukasse 😛 Imelikul kombel üle pika aja on mul HEA tuju...pikalt on olnud selline lootusetuse tunne, et mitte millegil pole mõtet...

💋

No comments:

Post a Comment