Nov 12, 2010

no nii paha pole pikkaaega olnud

magasin, ärkasin, olin pahur. käisin põhjakas sain retuusid ja alukad. pidin nutm hakkama peaaegu kaks korda. nii vastikult ebamugav oli ja tundsin ennast peletisena. veider, et enne magama jäämist, käis sarah minu pool ESIMEST KORDA, käisin kunstikas ja olin 7tundi koolis. see oleks nagu eile olnud...imelik tunne. aga jah draama tunnid on mulle hirmsasti meeldima hakanud, just see impro mida me teeme. aga mingit teksti pähe õppida, ette kirjutatud liigutusi teha, lauseid rääkida...see pole eriti mulle. tahaks enda kooli karlasse, kui kippel laseb. eks näis. sain oma põhjendamata puudumised kah põhjendatud. elise kirjutas mulle tõendi :D ütlesin, et vanaema kirjutas.

igastahes põhjakast sain retuusid ja alukad, pastaka ja vihiku. sarah ostis enne kõrvakad annile ja kulutasin enne kunstikat 40krooni. ma vihkan seda, et ma ei suuda kuidagi raha hoida. ma võin meelega raha koju jätta, kui kooli või välja lähen aga siis ma võtan laenu ja lõpuks maksan tagasi ning endale ei jää midagi. hale.

haha, neljapäeval saksa keele õpetaja ütles, et ma jääks peale tundi korra klassi. rääkis mulle, et oli telekas näinud saadet kuidas kuskil idamaades torgatakse mõõku ja asju läbi põskede. seda saadet vaadates olin meenunud talle mina ja küsis, kas mu kõrvadel valus ei ole. rääkisin talle aafriklastest, kuidas neil on taldrikud kõrvas. suht awkward oli. sujuvalt liikusin ukse poole, et minema saada.

täna nägin üht tuttavat kaaa ülepika aja. ja marellet ja kaija-liisat. kaijal on täiega ägedad lillad/punased juuksed. mul kole kaka lilla.


No comments:

Post a Comment