Nov 29, 2010

aeg see nii kiiresti möödub

ma olen lihtsalt nii väsinud ja ma ei viitsi mitte midagi jälle.
kooli projekt, õppimised...no absoluutselt ei suuda. ehk on selles süüdi ka veidi see paks lumi ja pakane. ma koon praegu elueest omale salli, tahaks seda ikka enne talve lõppu valmis saada. ükspäev üritasin joonistada aga ei midagi.

reedel läheb jälle tähistamiseks. karo saab 17...lihtsalt ma'i jaksa enam, koguaeg ainult joomine, raha ka otsas. nii väsitav lihtsalt. aga ikkagi karo sünnipäev, siis peab pitsid tõstma.

täna oli mul viis tundi...võtsin elise poolt oma koti ja võtmed ning tulin koju, sest mul ei olnud tahtmist pagusoole minna...nojah, rookisin lund, küpsetasin kooki, vahustasin vahukoort ja kütan kaminat. aga lund sajab ja sajab, niiet ma lähen roogin veel veidi, et enne kunstikat saaks oma sallikest kududa.

ma tahan olla ajast sõltumatu, ei taha kella järgi elada. samas ma pean pidevalt jälgima kella, et õigeaegselt kuskile jõuda, et oma asjad ning toimetused tehtud saada. ma ei taha magada, sest see on ajaraisk. ma tahan magada, sest siis ei saa keegi mind haavata ja ma näen ilusaid asju. ma räägin iseendale vastu, mõtlen üht kuid ütlen teist. ma räägin üht aga mõtlen teist.


1 comment:

  1. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    ReplyDelete