Sep 27, 2011

mul on nii reede tunne, et täiesti hull! homme ja ülehomme on kaheksa tundi. neljapäeval tasub vähemalt kunstikooli oodata, saab tööd edasi teha. tänane päev oli päris mõnus. geograafia töö läks väga hästi. kirjandi sain kolme miinuse, mis on täiesti lubamatu! õnneks õpetaja lubab selle uuesti teha neil kes soovivad.

esmaspäeval sain hirmutava uudise. täpsemalt ma sellest ei räägiks aga ühesõnaga sattusin hea sõbraga jamasse ja ainult seetõttu, et üks kibestunud inimene ilma mingisuguste tõenditeta tegi avalduse. ma lihtsalt ei suuda ära imestada, kui kahepalgelised ja meeleheitlikud võivad inimesed vahetevahel olla. muidugi ei jätnud me seda asja nii ja läksime nõudma seletust, et miks pagana pärast küll meie?! meie nimed olid lausa välja toodud, kuigi mittemingisugust alust ega tõestust ei ole. sama hästi oleksin võinud mina minna politseisse ja kittuda ise selle valeliku plika peale. absurd. ja kõige haledam selle loo juures on see, et kui me küsisime, et kas see olid sina, kes tõesti niiviisi käkki keeras, ei suutnud ta isegi tõtt rääkida. hakkas tagasi ajama ja mis ta tõesti arvab, et me ei saanud aru, et ta valetab? sellel inimesel pole peaaegu, et ühtki sõpra enam. mul ei ole isegi kahju temast, sest ta ise lausa nõuab ja januneb selle järgi, et inimesed teda jälestama hakkaksid.

see selleks.
laupäeval on joanna sünnuipäev, jee! kuigi ma ei tea mida talle kinkidagi aga see on teemapidu ja kindlasti saab ülivahva olema! :)

No comments:

Post a Comment