Sep 10, 2011

Reedest

Käisime siis eile tivolis, meid oli niiiiii palju! Taavi oli end Tallinnast kohale vedanud, Keio, Riti, Paul, Joanna, Jaana, Elise, Rait, Liis, Tõnis ja Sarah!!! Terve puskar oli kohal, nii tore! Otsustasime siis esimese sõidu teha kõige õudsama atraktsiooni peal, mis osutus väga igavaks. Kõige lõbusamad on ikkagi vana hea Waltzer ja autodroom. Hiljem mahutasime end kõik autodesse ja sõitsime Tõnise poole, seal läks edasi baila mänguks. Ma muidugi vajusin ära vahepeal, sest ma pidin kalmõki klaasi tühjaks jooma ja kui ma seda teinud olin, tuli välja, et ma ikkagi ei oleks pidanud, sest üks kalmõki kaart oli veel mängus! Öösel nägin täiesti ajuvabasid unenägusid. Ärgates polnud peavalu ega midagi aga lihtsalt ülihalb on olla. Kurk ka valutab. Aga selline tunne on nagu oleks...tarretis, ei viitsi midagi teha. Peab veel muru niitma ja maasikaid rohima :(((((((( Õhtul tulevad aga sugulased Saksamaalt, vuhuuuu...Peaks vaatama, mis seal ekoolis kirjas on ja ära õppima. Üritan see aasta ikkagi tubli olla. Ootan põnevusega tivoli videot, Tõnis filmis terve aeg.

Ja sügis ongi täiesti kohal. Nii veider, jälle üks kooliaasta...uusi ja vanu õpilasi läheb ja tuleb. Aga tuttavaid ja sõpru jääb iga aastaga vähemaks.

No comments:

Post a Comment