Nov 18, 2012

Bros are real with each other

  • American Horror Story
  • Adventure Time
  • A$ap Rocky
Normal nädalavahetus oli. Mõtlesin, et reedel väike oleng minu pool enne suurt sünnipäeva, mis laupäeval oli. Haaa-haa, eijah, reede läks täitsa käest ära. Ja ma mõtlesin, terve laupäeva, et surm on sammukese kaugusel ka. Ma jõin 21% mingisugust odavat veini + d'orche siidrit. Nooo ja, pole ime, et ma peaaegu järgmine hommik ära surema pidin. No, õhtuks suutsin end kokku võtta....cool sünnipäev oli. Sain kommentaare ka oma reedese olengu kohta. God damn it, never ever ei tasu sellised pommkokteile teha enam, nagu reedel. Riti poolt liikusime mingi aeg Kära Kantsi, tsillisime seal, üks hetk panime taksobussi rahvast täis ja läksime Pagukale tagasi. Jumala hea seltskond oli. Host ise läks magama aga ma passisin Reinoga veel köögis, haha. Ja siis kui ta ära läks, vaatasin ma veel netist seriaali. Jalutuskäik koju oli lihtsalt never ending. Kõndisin ja kõndisin ja justkui lõppu teekonnale ei tulnud. Õhtu nael oli see, et seisin Kära ees, kui Reinole tuleb sõnum sisuga "sexxxx . zzzzz xxx" e. Tõnis sai mu telefoni kätte. Twitterisse oli paar toredat twiidikest ka.

Mis värk sellega on, et viimasel ajal päris mitmed on küsinud mu perekonnanime kohta. Lampi avastasin, et üks oli just laupäeval FBs küsinud, kas Emma on mu perekonnanimi. Mis vahet seal on :D

Holu bolu huugabuuga, i'm out.

XX




No comments:

Post a Comment