Nov 4, 2012

Nädala parim päev (L)

Reedel oli Marianne juures päris normal pidu/oleng. Ma sain ikka korralikult naerda. Targemaks sain ka, arendati mu silmaringi muusika valdkonnas. Reedel käisin muidu tööl ka Põhajaka Rimis. Laupäeval käisin Müralas tööl ja peale seda filmisime Jaana, Joanna ja Tõnisega terve pärastlõuna ning õhtu minu pool. Kui kõik lõpuks ära läksid, siis ma olin lihtsalt surmväsinud aga toad vajasid koristamist. Mu enda toas diivan oli riideid kõik täis. Täna oligi suur pesupühapäev kodus, pesurest on paksult riideid täis. Tänu polegi midagi teinud, põhiliselt arvutis passinud. Kirjutasin uue stsenaariumi valmis, mille idee tekkis mul laupäeval Põhjakast koju jalutades. Seoses sellega, ma ei mäletagi millal ma viimati Põhjakas JALA koju läksin. No igastahes, kirjutasin seda päris mitu tundi. Nüüd peaks igapäev üle lugema, muutma seda loogilisemaks, kirjavigu jne. parandama. 

Mõtlesin, et olen tubli, tšekin ekooli üle igaksjuhuks, muidu jälle üllatus, et kuskil mingi kontrolltöö. Ja arvasingi, et ajaloos tuleb homme megasuur töö, kisendasin twitteris ja õnneks Kille ütles twitteris, et see kolmapäeval. Viuh...










See viimane pilt...no comments....kes teab, see teab, mille sisse Tõnis astus :D


Mõni inimene on ikka täielik müsteerium, noh. Appi, kuidas ma ei viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsi harutada lahti mingisuguseid mõistatusi ja nii edasi. Lihtsalt tšill-lebo...Ja hetkel on nii, et ma tunnen, et tahaks lihtsalt ühe sõbra konkreetselt P*TSI saata....Keegi meist pole perfektne aga sa ei pea igat mu liigutust teadma, mida ma teen ja nii. No selles suhtes, et jah sõbrad räägivad omavahel ikka sellistest asjadest, aga ma ei pea sind kaasama igasse oma tegemisse. Tra, see kõlab ülipasasti praegu aga "no mida?!" olukord on praegu.

No comments:

Post a Comment