Dec 9, 2012

I love bad bitches that's my fuckin' problem

Täis mõttetu laupäev. Mitte midagi ei teinud...mul oli tegelt mingi miljon asja ajamist kaela sadanud, just ajasin kõik korda. Tegin rahvusvahelise makse ära crazy-factoryle, ehk järgmiseks nädalaks tulevad asjad ära. Tellisin endale roosad tunnelid, he-he. Kirjutasin õpetajatele kirju oma puudumiste kohta...ma ei tea, mis värk on aga pooled puudumised on põhjendamata. Aaaaah, mu küüned on nii fucked up, homme loodan, et suudan end kokku võtta ja need korda teha. Mmm, mida tarka tegin küll tegelikult - ostsin emale kingituse ära. Nüüd vaja ainult ühele sõbrannale jõulukink veel sebida ja siis on kõigile olemas :) Vähemalt jõulukingitustega on enam-vähem ühel pool. Tahaks täiega jõulude ajal Saaremaale minna aga ma ei taha seal olla, kui teised ka seal. Eks vaatab, mis sellest saab. Ma pole nagu juba vist pool aastat seal käinud. Veider...isegi suvel ei jõudnud kordagi sinna, I do not like. Hakkan ennast nüüd kreemitama, julm uni on ka, silmad vaevu püsivad lahti praegu.


XX

No comments:

Post a Comment