Dec 8, 2012

M.A.A.D

No eile, reede :D...tahtsin et inimesed minu juurde tuleksid. Kõik olid kuskil laiali ja ära :D Istusime Tõnisega kahekesi ja vaatasime Paranormal Activity 4. Passisin telefoniga twitteris samal ajal ja Mäx oli tweetinud, et tulge külla. Ootasime Jaana ära ja liikusime siis Kungla tn. Jumala tšill oli, mängisime potikut ja jõime. STRIP POTIKUT, õnneks ma olen selles mängus päris osav, niiet ma ei pidanud ühtki riideeset seljast võtma. Mmmm, siis mingi aeg liikusime Kära Kantsi, suht kuiv oli...ja siis BOOM järsku tuli Marianne oma crew'ga, Netu koos oma pliksidega Mjaust. Kõiki oli vaja tervitada ja ikka rääkida :D AAAAAAAA, aga enne seda kui Tõnis minu juurde tuli, sain Kaspariga kokku :D FINALLY. Muidugi, ma hale, polnud talle sünnipäevaks midagi ostnud. Jalutasime lampi Rakveres ringi ja siis lõpuks ta JÄTTIS MU MAHA :D Agaaaa jaaa, ei olnud mingi omg awkward nothing to talk about situation. 

Täna siis õde Kadrina ja ma pean emale olema kainekas -.- But it won't stop me from partyingggggggg school is not cool!!! life rocks!!!!

XX

No comments:

Post a Comment