Apr 1, 2013

Best Monday eveeeeeeer

Üliõnnestunud päev täna ikka...ärkasin varakult, sain ilusti valmis kella kaheksaks. Esimene tund oli vaba aga ma käisin Leki kabinetis draama etenduse videosid kokku panemas. Muidugi minu teadmata oli täna inkas töö, õnneks see ei tundunud hirmraske, loodan, et kuidagi moodi sain tehtud. Ja thank God 2000....mata töö, mida ma olin juba ma ma ei tea, kui kaua edasi lükanud, sain ka rahuldava peale tehtud. Peale kooli tuli Timo mulle vastu, jalutasime minu poole ja chillisime. Nüüd on kell juba pool üheksa, käin pesus ja maaaagaaamaaa...esmaspäeval on juba draama etenduse esitamine....ja põhimõtteliselt on koolis korralikult vaja käia kaks ja pool nädalat....siis on tutipäev, eesti keele eksam jne...
Reedel otsustasime Timoga, et okei, enne neljapäeva ei näe ja hahaha, juba täna ja eile olime koos, nojah :D
 
Ciao, babes
xx

No comments:

Post a Comment