Apr 9, 2013

Cool cool

Kooli lõpp on lähenemas...juba varsti ongi esimene riigieksam...uskumatu....põhimõtteliselt kaks nädalat veel "tõsist" õppetööd ja siis on kõik. Muidugi õpetajad suruvad veel viimastele nädalatele võimalikult palju hindelisi asju....jeppp, meenus, et mul on saksa keele ettekanne tegemata :) yeeeyaaa

Täna oli kooli draamaeksam. Ma muidugi mõtlesin, et lähen Timo poole mingi kümne aeg jne....ärkasin pool 12 ja lõppude lõpuks jõudsin kell 1 alles tema poole. Kui linna jalutasin, siis oli selline tunne, nagu kooli polekski enam. Soon, so soon...käisin apteegis ja Caroly salongis...lõpuks sain küüned ka korda. Nüüd, kuu lõpus peaksin oma China kauba ka kätte saama, siis olen küll õnnelik :)

Appi, see õudukas, mida vaatamas käisime!!! HIRMUUUUS, ma reaalselt karjusin kinos....that shit was scary!!! Esimese 15minuti jooksul ma juba kartsin, et ma saan mingi närvivapustuse või miskit...aga õnneks elasin üle...ja ikka hoopis teine asi on kinos käia õudukat vaatamas, rohkem emotsiooni! Ja ma polnud ainuke, kes ahhetas ja ehmatas saalis :D

Tulin mingi tund aega tagasi Silveri poolt...kõik oli chill aga no...kuskilt peab ikka piir jooksma. Kui palju sa "nalja" ikka teed, mu kallis jobu sõber??

Meil on veel lõpuetendus ikka veel tegemata, kolmapäeval peaksime ära esitama, lol. Huge lol, lihtsalt :D

Good night
XX

No comments:

Post a Comment