Apr 27, 2013

Ooooh, kui hea, kui ei pea koolis käima :D Hommikul lähevad kõik majast minema, just chillin. Neljapäeval ja reedel käis Timo siin. Reede õhtul tulid Reino ja Tõnis siia, vahepeal käisid Verner ja Karo ka siin. Ma ei tea, kas Verner oli kommis, või mis tal oli, et ta käitus nagu viimane idioot. Aga noh, okei. Reino abiga värvisin juukseid (jah, jälle) aga ei midagi radikaalset. Täna oli õel sünnipäev kodus. Imelik mõelda, et ta sai 11 ja talle kingiti selline summa raha kokku, et oioioi. Mina väiksena võisin küll UND NÄHA, et ma niiiii palju raha sain üldse millegi eest. Pealegi, tal polnud isegi juubel. Tatid jooksid majas ringi neli tundi, täitsa kannatatav isegi oli. Tegin geelküüsi endale nii kaua....ja no raisk, siin majas pole vist ühtegi fakking küünelakki, mis pole poolpaks ja mis korralikult ära kuivaks :@ damn it.

A ja, esmaspäevaks olid kõik plaanid mul ja nii, siis Tõnis eile tuletab mulle meelde, et lol, eesti keele eksam on ju esmaspäeval :D :D ja reedel ühiskond, OH WHYYY!!! Miks ma selle küll valisin, ikka veel ei saa aru :D

Üks igivana pilt ka detsembrist...neid oli veel aga njh Reino ju ei raatsinud neid alles hoida :S


XX

No comments:

Post a Comment