Jun 1, 2014

Juustest ja elukesest

Hei-hooo, people. Reedel käisin tööl ja sain mai kuu eest palka, jei! Nüüd on nii, et ma arvestasin ja organiseerisin selle summaga ja üritan piiri pidada oma kulutamisega. 

Hiljuti tuli mul idee, et telliks juuksepikendused endale Hiinast ja laseks salongis paigaldada. Siis ma hakkasin hoopis aga mõtlema, et kleebiks selle spetsliimiga ise endale! Hakkasin siis uurima neid hair wefte ja hair bundels'eid. Hiinast tulevad pakid aga nii kaua ja no, kvaliteet pole kiita. Leidsin ühe UK lehe ja valisin endale 100€ Clip-In'id, mida ma mõtlesin ise pähe liimida. Ammutasin tarkusi veel YouTube'i videotest ja lõpuks otsustasin loobuda, sest a) liimitud juuste eemaldamine on pain in the ass + su enda omadest ei jää midagi eriti alles b) sest ma olen vaene ja pean panustama seda sorti suure summa hoopis muule. Otsustasin, et pigem annan boost'i enda karvakestele peanupu otsas. Muretsen vaala platsenta ampullid, biotini tabletid ja kvaliteetsed shampoonid.

Sattusin eile Tradehouse'i kodulehele, et uurida hõbeshampoonide kohta. Avastasin enda jaoks taskukohase brändi - Inebrya. Näiteks tavaline 300ml shampoon 6€, liitrine aga 9.60€. Olin hämmingus, ausalt öeldes. Valisin endale siis liitrise hõbeshampooni, tavashampooni ja palsami. Tore on see, et üle 30€ ostu puhul post tasuta! Tradehouse lehel muidu üleüldse jube häid tooteid ja hinnad päris normaalsed.

Muidugi, mis võib juhtuda, et mu juustele äkki ei sobi see toodang...aga pole hullu, küll ma siis kellegile maha parseldan :D

Eelmine nädal sain postiga oma imearmsa rahakoti!


Miks on küll nii, et ma isegi ei käi enam pidudel ja ei joo, aga raha ikka ei ole. Ja kui ma teengi mingeid oste/kulutusi, siis valin ikka alati kõige soodsamad variandid. Nojah, samas ma olen endale praegu üht-teist saanud lubada, mis ma muidu oleks peo peal laiaks löönud. 

Praegu üldse kogu see ülikoolide uurimine ja rahaga majandamine ja sügisel omaette elamine ja uuuhhhh...ma pean lõpuks tõdema fakti, et on aeg kasvada suureks...

xoxo

No comments:

Post a Comment