Jun 18, 2014

Ma siin töö juures istun ja mõtlen, et vot, kui täiskasvanuks ükskord saan, siis ei taha nii elada. Ma jõuan koju poole 10ne aeg ja hommikul pool 8 luugid lahti. Ei jõua enne tööd ega peale tööd miskit teha. Vabu päevi senimaani on olnud neli ja pool. See nädal vaid üks päev. Õnneks järgmine nädal saab nelja päevase pausi. Huhh...Samas, ma tean, et palgapäev tuleb hea :D Ja õnneks on see vaid ajutine suvine töö. Ma ei kujutaks ette, et ma peaks elulõpuni sellisel ametil olema. Kunagi, nooremana, noh, siis kui rebel sai oldud ja nii, ma ütlesin, et NEVER EVER ei saa minust kontorirotti! Nüüd ma olen täiesti kindel, et see on ikka rohkem mulle. Tööpäevad E-R, nädalavahetused ja pühad vabad. Kaheksa tundi päevas ja vahel laua tagant saab ikka korra linna lipsata või midagi. Õhtul jõuab enam-vähem normaalsel ajal koju, saab kasvõi kodu koristada. 12-13h päevad on natuke too much. Praegu reaalselt jõuan koju, tahaks majapidamist natuke korrastada aga siis, kui sellega tegelema hakkan, vaatan oih, kell juba 11, ruttu magama, tahaks ikka unetunnid täis saada. Booohooo jah :D Mida ma vingun, eksole.

No comments:

Post a Comment