Jun 16, 2014

Töö ja vile...

Istun hetkel tööl...ainult kolm tundi kaheteistkümnest on möödunud...OEH. Lisaksin veel, et mul on põiepõletik :))

Pole kaua bloginud, sest mu läpakas on katki! Hurraaa...kunagi, kauges tulevikus, kui mul reaalselt paar vaba päeva on, siis peaks Kuressaarde uurima minema seda arvutiparandamise värki. Praegu ma trükin peika läpakas ja ma reaalselt ei oska enam trükkida...viimati arvutit kasutasingi ma kuu aega tagasi. 

Aga...mis siis toimunud on...? Midagi. Töö ja magamine. See nädalavahetus oli mul sünnipäev, ema, õde ja kasuisa tulid Saarmaale. Võtsime kõik siin samas töö juures kämpingud, jõime, sõime, grillisime. Laupäeval olin veel alguses paar tundi tööl ka, aitasin töökaaslast välja. Peika veel tegi tööd maa alal, ma tahtsin linna minna poodidesse. Siis ülemus ütleb, et oota 20minutit siin veel, et Tarmo (teine ülemus) tahab sinuga kassast rääkida. Ma mõtlesin, et oiii appi, mida ma teinud olen....istusin siis ja ootasin, endal jänes püksis :D Tarmo tuleb siis lõpuks, sõidab autoga baari ette ja astus heleroosade roosidega välja!!! :D Kivi langes südamelt. Kihutasin siis oma lemmikpoodi Maximasse ja tagasi Mändjalga. Mõnus chill oli. Noh, sünnaks kingiti normaalselt pappi, ema kinkis One Millioni lõhna peale kauba ja õde pidzaama. Peika köhis ka pappi ja kinkis imekauni hõbesõrmuse :)







See nädal on mind õnnistatud ühe vaba päevaga ja pühapäeval on suuuuur-suuur jaaniläbu siin, siis saan teada, mida töö tegemine tähendab :D

Aga eks ma istun siis nüüd edasi ja külmeta. Mitte midagi pole teha :( 

No comments:

Post a Comment