Aug 15, 2016

Okei, eile on mul olnud 633 vaatamist. Kus need inimesed enda tee siia leiavad?! :D

Aga tegelikult üks kiire sissekanne. Nimelt ma valisin välja oma tööd, mis vajaksid uut kodu. Laadisin isikliku konto alla avaliku albumi kõik ülesse. Et äkki jääb midagi silma :) Palju raha ma ei küsi, sest mu eesmärk on seisvatele joonistustele lihtsalt uus kodu leida.

Ja mis puudutab uue kodu leidmist. Mul on niiiiiiiiiii palju riideid ja ehteid ja jalanõusid ja jumal teab mida veel, mis mul lihtsalt seisavad. Oleks mul vaid viitsimist kõike üles pildistada ja mõõta...

Tegelikult mõtlesin, et kirjutan hästi pikalt, kuidas Ööjooks oli, kuidas me kambaga Mjaus käisime, kuidas me järgmine hommik PÄTSis shotte jõime ja lõugasime, kuidas me kahe autoga Tallinnasse sõitsime, kuidas me Red Emperoris pidutsesime, kuidas me pärast ei saanud oma öömaja pakkuijad kätte ja karjusime kortermaja taga, kuni meid visati sibulaga. :D Ja kuidas ma elusalt ja tervel Rakverre ise sõites tagasi jõudsin. Ja kuidas mind jube ebameeldiv(ad) üllatused korteris ootasid.

Võib-olla ma võtan selle teekonna ette. Võib-olla ma unustan kirjutamise ära või leian hoopis, et a, kõik ei peagi teadma.

1 comment:

  1. A, teed kõik nii huvitavaks ja siis jätad nn tühjade kätega, mhhhh! :P

    ReplyDelete