Aug 2, 2016

Objektiivid telefonikaamerale Aliexpressist

Kuskil ma igastahes nägin, et keegi tegi oma telefoniga fisheyega pilte ja ma mõtlesin, et laheee, tahaks ka! Aga noh, kuna tal oli iPhone, siis ma teadsin, et ma enda plönnile Samsungile ei saaks sellist. See oli muidugi lausa aastaid tagasi. Nüüd vahepeal on mul kaks korda telefon vahetnud ja Aliexpressis surfan meeletult ringi. Seal jäigi silma selline universaalne objektiivide komplekt, mis sobib kõikidele telefonidele. Kui muidu selline komplekt maksis 3-4€ kanti, siis mina suutsin endale leida sellise 1,80€ eest.

Alguses ma olin pettunud, et misasja, ainult kaks objektiivi tuli, kuigi toote kirjelduses oli, et komplektis on fisheye, makro, lainurk ja klambrike. Hiljem ma mõikasin, et lainurga objektiivi saab kaheks kruttida.
 Esimesel pildil on lainurk + makro ja teisel pildil on fisheye.
Fisheye objektiiviga ja muidu. Suhteliselt on raske selle objektiiviga selgelt pilti saada. Ta võtab fookusesse ainult keskkoha ja kõik muu on suhteliselt udune, Samas see meeldib mulle ikka väga.
 Telefoni kaamera tavaliselt ja lainurgaga. Seda ma kasutan vähe, sest ma ei näe erilist mõtete sellel ja ääred on udused.
 Makro üllatas mind tõsiselt. Pilti saab ikka väääga lähedalt teha.
Ja nüüd hunnik pilte, mis ma fisheyega teinud olen.

No comments:

Post a Comment