Aug 31, 2016

Kaks parukat Aliexpressist

Varasemalt olen Hiinast tellinud ühe paruka, tulipunase cosplay oma. Ja selle ma tellisin vist eBay'st, mitte Aliexpressist. Mõlemal lehel on niiii palju erinevaid ja kirevaid parukaid. On palju hirmsalt koledaid ka, aga nende seast võib nii mõnegi hea leiu leida. 

Aga, et miks ma üldse tahtsin parukat? Oma leekivpunase paruka müüsin ma maha. Ja nüüd tibake kahetsen. 

Parukas on ühest küljest mugav ja samas ei ole ka :D Mugav selle poolest, et ükskõik, mis enda juustega toimub (väljakasvanud, rasvased, bad hair day), saab selle ära varjata. Teisest küljest hakkab peanupp ikka korralikult aurama paruka alla (aga talvel jällegi hea soe ju!? :D). Sünteetilisi parukaid peab ka ikkagi hooldama, küll hoopis teistmoodi, kui pärisjuustest parukaid ning pikendusi. On erinevaid nippe ja viise, kuidas muuta sünteetika vähe realistlikumaks. Aga see kõik vajab aega ja jändamist.

Idee uuesti endale parukas tellida tuli YouTube'is ringi kolades. Hakkasin niisama igavusest vaatama "my wig collection" videosid. 

Mitte väga kaua aega otsustasin ühe blondi ja brüneti paruka kasuks. Mõlemad olid samalt müüjalt, just seepärast, et saaksin nad korraga koos kätte. Ja minu üllatuseks oli eile juba pakk Omniva postkontoris.

Aga oiiii-oiiii-oiii...blond parukas on täielik läbikukkumine. Ma ei tea, mis sellega on tehtud või juhtunud või on lihtsalt tegu tehase defektiga. See parukas on üks igavene jõletis! :D Kavatsengi kirjutada müüjale, et mis värk on. Tegu ei ole lihtsalt odava ja natuke ebakvaliteetse tootega, vaid see on tõsiselt prügikasti materjal. Parukas maksis 10-11€ kanti.
Pruun parukas see-eest...täitsa kena. Hind ja kvaliteet on tasakaalus. Jah, natukene paistab tagant välja, et tegu on parukaga, aga mida ikka tahta 13€ eest. Karvu väga ei aja ja kammida on ka kergem, kui blondi.
Parukas on ikka parukas, ei pea eriline spetsialist olema, et aru saada, et tegu ei ole oma juustega. Mõlemal parukal on ikka väga arusaadav see lahkme koht. Kindlasti front lace parukaga jääks tulemus palju loomulikum, aga hind on ka krõbedam.
Blondi parukat väga ei kannatanud ilma mütsita kanda. 

2 comments:

  1. See blond parukas on küll väga vale asi. Pildi põhjal ma ei suutnud tuvastada, aga teoorias peaks saama need juukse osad lahti harutada ja nendest saab teha clip-in pikendused (kuid tundub, et need on ka liiga õhukesed). Netist ostes peab väga hoolega vaatama erinevaid asju. Piltidel üritatakse varjata parukate vigasid. Parim on osta kui saab näha ja proovida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea jah, mis sellega juhtunud on, sealt on juskui neid wefte puudu. Pruunil parukal oli ilusti rida rea peale õmmeldud. Mul on endal igasuguseid blonde sünteetilisi clippe ühes kotis vedelemas, ma õmblen need hoopis paruka külge. Siis julgeb sellega kostüümipeolegi minna :D

      Delete