Oct 29, 2016

KELLEGI VANA ON TEISE UUS

Uue iPhone 7 tulekuga hakkasin suve lõpus mõtlema, et läheks ka õunale üle. Aga mitte seitsmele -see ei pakkunud mulle pinget ja noh, ega ma poleks seda endale lubada ka saanud. 6S tundus kõige sümpaatsem oma välimuse ja hinna poolest. Vaatasin erinevatest netipoodidest hindu, jälgisin ka kes mis hinnaga Facebook'is kasutatult müüb. 

Ühel hetkel tabas mind ikkagi karm reaalsus - järelmaksuga ei tahtnud võtta ja samas kasutatud ka ei tahtnud. Ja välja käia korraga umbes 500€ enda rahakassast...ei tahtnud ka. 

Kuna Sandra rääkis, et tema müüb enda 5S'i maha, et vahetada see kõige tutikama iPhone vastu, siis ütlesin talle, et ostan selle ära. Sõbrannalt sõbrannale, raha ja ese kohe käest kätte. Ja esimeseks õunaks kärab küll, eriti arvestades ka seda hinda, millega Sannu müüs. 

Paar päeva tagasi sai siis diil tehtud ja aaah, I'm in love! Telefon oli Sandra käes eelnevalt olnud juba kaks aastat, kuid sellegipoolest pole selle kiirus kuskile kadunud ja selles on 16GB mälu, millest tegelikult kuskil üle kümne on tegelik vaba piltide, app'ide ja muusika jaoks. Aga minu jaoks on seda enam, kui küll! Ja muidugi kaamera kvaliteet, eriti eeskaamera! Kiidan väga. Ka kehvas valguses teeb kõvasti paremat pilti, kui eelmine Samsung, mis mul oli.
Ühesõnaga, ma sain oma välja käidud raha eest väga hea telefoni. Võrreldes nüüd selle Samsungiga, mis ma Tanelile loovutasin, aeg-ajalt ajas ikka närvi mustaks. App'id crash'isid koguaeg, eriti Snapchat. Praegu mul toimivad kõik app'id õlitatult. 
Kui Tanel kaotas enda Sony telefoni ära, võttis ta kasutusele minu vana Samsung S2'e. Märtsis oleks saanud kolm aasta, kui ma selle ostsin. Juba peale esimest aastat muutus see NII aeglaseks, et kui oli vaja ruttu kellegile helistada, siis pidi varakult aega selleks varuma, et avada kontaktid. Praegune Samsung, mis mul oli ja nüüd siis Taneli kasutuses on, on ka selline, et...noh, tal pole häda midagi, aga ta jääb minu iPhone'ile kõvasti ikkagi alla. 
Olles ise olnud viimased kuus aastat kindlasti ainult Samsungile ja Androidile kindel olnud ja päris mitmeid kordi närvivapustuse äärel olnud, siis arvan, et praeguse iPhone'i saan veel kellegile edasi pärandada :D 

Tellisin endale Aliexpressist juba varakult case'isid ka ja Sandra andis ka oma kogu mulle.  
Mu lemmik on Ariel õuna hoidmas. Sellist case'i ma teadsin kohe, et ma tahan endale saada! Kaks silikoonist ümbrist on mul veel tulemas. Aliexpressis võib neid kaasi ja ümbriseid valima jäädagi! Seal on lihtsalt niiiiii suur valik. Aga plastikust ei ole nii head, kui silikoonikad. Viimased lähevad palju lihtsamalt peale ja neid on parem ära ka võtta. Plastikutega on see ka, et kunagi tegelikult ei tea, kas need mahuvad peale. Mul on olnud olukord, kus Samsungile plastikust ümbris ei mahtunud peale...

Aastaid tagasi ma ei saanud Android vs. iOS sõjast aru, mõtlesin, et ah, see õun on totally overrated. Aga siin ma olen...:)

No comments:

Post a Comment