Oct 12, 2016

OKTOOBER JA ELU

Okootber on ikka parim aastaaeg. Mõnel inimesel tekib päikse kadudes ja külmade ilmadega masendus. Mul tekib see alati kevadel. Siis on kõik justkui uus ja tärkab ja tunnen, et vaja kõike muuta. Septembri keskpaik kuni oktoobri keskpaik on parim aeg. Lehed on värvilised, õues on jahe (aga mitte liiga). Oleks meil vaid korteris veel kamin. Siis oleks lihtsalt ideaalne!

Esmaspäeval käisime Taneliga Sandra pool. Ja nad hakkasid mul ajusid saagima, et ma hakkaks ka ikka nendega trennis käima. Koju sõites ütlesin Tanelile, hea küll!, lähme, teen kuukaardi ka ära. Tegingi. Eks nüüd siis näis, kaua ja mitu korda ma reaalselt seal käin :D 

Töökaaslane rääkis, et tema käib nüüd solaariumis. Näitas kõhtu ka, päris pruun oli. Tahtsin ka. Ja hakkasingi käima. Mu lemmikkoht on Seminari tänaval videolaenutuse majas. Seal on kolm erinevat solli, kaks pikali ja üks püsti. Viimane on kõige kangemate lampidega. Käisin kahel järjestikusel päeval, esimene kord viis minutit, teine kord kuus. Ja ma olen täiesti punane, nagu vähk :D Tahtsin täna ka minna, aga ilmselgelt ei saa. 

Ma üritan seda blogi elus hoida, aga ma ei oska enam. Vanasti ma lambist tegin Bloggeri lahti ja trükkisin igasugust jama siia. Ma olen nii kaua üritanud olla siin selline viisakas inimene, et...jah. Ei oska enam mina ise olla. 

Tööl on KÕIK JA-MA!!! Lihtsalt ko-hu-tav, mis seal toimub. Hoian koguaeg tööpakkumistel silma peal, aga siin kandis suhteliselt lootusetu olukord.

Varsti hakkab koolinädal ja praktika, siis saab eemale seal urkast. Ime on see, et ma olen endale juba kaks nädalat enne praktika algust reaalselt koha leidnud! Kahe eelneva kooliaastal sellist nalja ei juhtunud :D Alati jäi viimasele minutile. Jumal tänatud selle eest. Ja lõputööle pean kõvasti pühenduma.
Ja me hakkame uuel aastal autot ostma, oeh, kuidas ma seda juba ootan. Me oleme pannud endale piiri, kui kallist autot me endale lubada saame, ilma liisinguta. Üle poole summa on koos. Loodetavasti suudame aasta lõpuni tublid olla ja oma raha tuude viskamist kontrolli all hoida. Eriti mina. 

Täna pole ma itte midagi tarka teinud. Tahaks nagu arvutis niisama tšillida, aga südames on selline rahutus, et raiskan nagu aega? Ma lähen teen vast tammikus väikse tiiru, vb saan ilusaid pilte. Ma olen kõige ilusama aja sügisest maha maganud, üritan veel viimast võtta!

No comments:

Post a Comment