Nov 8, 2016

JUMESTUSKOOLITUSED TRADEHOUSE'IS

Üks päev hakkasin praktikal olles netis sufama ja läksin Tradehouse'i koolituste lehele. Kunagi ammu olin neid vaadanud ja mõelnud, et oh tahaks...aga sinna see mõte jäi, sest ma ei raatsinud ja see oleks tähendanud spetsiaalselt Tallinnase minekut ja nii edasi.
Aga panin end kahele jumestuskoolitusele kirja ja käisingi läinud neljapäeval ära! Koolitused olid lühikesed, kolm tundi üks. Esimene oli päevane meik ja teine oli õhtune meik iseendale. Mulle ikka väga meeldis. Meie grupp ei olnud suur, seega juhendaja käis igaühe juures ja suunas ning õpetas meid, kui midagi hakkas metsa poole kiskuma :D Ja oeh, need tooted millega me mukkisime end...lihtsalt suurepärased. Tõsiselt kvaliteetne. Ei anna võrreldagi sellega, mis mul meigikotis on. Ma saan enda toodetega suurepäraselt hakkama, AGA kui pehmed ja pigmendirohked olid silma- ja huulepliiatsid. Viimased olid veel megapüsivusega ka. Kahe koolituse vahel oli tunnike pausi ja käisin ühe naisega koos söömas. Kui pärast meiki maha võtsin, et alustada õhtumeigiga, siis huuled jäidki roosakaks - lihtsalt ei saanud maha seda!
Koolitused olid ikka väga mõnusad, aga sinna minek oli täielik KATASTROOOOOF!!! Ma sõitsin trammiga Balti Jaama ja hakkasin jala siis seiklema. Lund tuiskas ja mul ei olnud mütsi! Nii et üsna pea olid mu hommikul äsja pestud ja föönitatud juuksed läbimärjad. GPS telefonis pani ka täiega puusse...näitas, et seisan õige maja ees, helistasin koolituskeskusse ja nad ütlesid, millise maja juurde ma tegelikult kõndima pean. Õnneks see oli piirkonnas, kus varem Tõnis ja Riti elasid, seega ma teadsin kohe kuhu minna, aga sinna oli veel läbi saju oma pool tundi kõndida! Aaaah...lõpuks jõudsin siis kohale läbimärjana...:( See jala liiklemine JA ÜLDSE liiklemine Tallinnas (tegelikult see linn ise) on mulle nii vastukarva.

Mõlema koolituse lõppedes said kõik viisakad tunnistused ja homme lähen järgmisele koolitusele. Kõik koolitused on väga lühikesed ja üpriski pealikaudsed, kuid siiski-siiski, sain targemaks ja nii mõnus oli proovida erinevaid toone ning tooteid. Andis ikka korraliku matsu, et odaval toidupoes müüdaval meigikraamil ja vähe kallimal kosmeetikal on ikka vahe sees! Olen olnud kaua kalli meigi vastane, proovides odavaga läbi saada. Aga nüüd sain ikka aru, et kvaliteet kallimal kraamil üldjuhul on ikka parem (aga on ka erandeid, nagu alati!) ja sellega on palju parem ennast mukkida.

2 comments:

  1. Kui palju need koolitused maksid? Ma tahaks isegi minna, aga kas need koolitused on sobilikud ka neile (näiteks minusugusele :D), kes oskab kasutada ainult jumestuskreemi, ripsmekat ja kulmupliiatsit? Või peaks nii algajale võtma mingi põhjalikuma koolituse?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõik koolitused on enamasti selles keskuses kolme tunnilised ja maksavad 30€. Ja see päevameik ja õhtumeik iseendale koolitused ongi täpselt just siis sulle! Ei pidanud mingisugust erilist jumestaja teadmist olema, et seal hakkama saada :) Et kindlasti võid sinna minna, seal see juhendaja on nii tore ka, kohe, kui kahtled või ei suuda/oska endale näiteks sobivas toonis jumestuskreemi valida, tuleb ta sulle appi!

      Delete