Nov 10, 2016

JÄLLE TRADEHOUSE'IS

Eile käisin ma jälle Tallinnas ja ma ei suuda ütlemata jätta, KUI JUBE LINN SEE ON! Aga see selleks- seekord võtsin koolitusele kaasa ka Inna, keda ma mukkisin. Nagu...ma tunnen, et mida enam ma räägin oma plaanidest ennast koolitada ja hakata tööle iluteeninduse alal, siis seda kindlam ja tugevam on mul soov ennast arendada.

Eelmine kord kasutasime Mesauda Milano tooteid, mis mulle hullult meeldisid. Seekord kasutasime MUD. Viimane on loodud grimmikunstnike poolt ja kõike saab omavahel kokku segada, et leida sobivat tooni. Meile oli antud väike alus ja spaatel, võtsime palettidest toodet ja segasime omavahel neid aluse peal. Hästi pigmendirikkad ja ma olen harjunud võtma pigem rohkem, kui vähem. See on suur viga minu puhul...ise kipun ka nägema, et liialdan jumestukreemiga. Pean selle kallal töötama endaga...

Aga Inna sai siis endale sellise...klubitamise meigi, ütleks ma. :D
See on nagu selline ala, kus kliendid ei saa vist kunagi otsa. Kõik uued tegijad, kes peale tulevad, kõigil on klientuuri! Täna veel Inna ütles nii ilusti, et kõik need teadmised, mis ma nendelt koolitustel saan, need jäävad mulle igaveseks, isegi, kui ma ei hakka sellega leiba teenima. Et noh, praegune töökoht ei anna mulle mitte midagi, lihtsalt tööstaaži. Ja nii ongi ju.

Nägin eile Keityt (kes on nüüdseks minu endine töökaaslane) Selveris. Ja ta ütles, et ta on oma uues töökohas nii õnnelik. Töö on palju lebom, ei ole mingit jõhkrat rabamist. Tööpäev lõppeb siis, kui kell kukub. Võib-olla kõlasid ta igapäevased toimetused seal veits igavalt, aga samas see summa, mis ta saab....ütleme nii, et mina isegi riigitöötajana politseis ei saanud sellist palka :D 

Seda enam ma mõtlen, et mida ma olen seal ettevõttes, kus ei mängi mitte mingit rolli see, kui tubli ja kohustetundlik sa oled, kui haritud...seal loeb ainult see, kes su tuttavad, sugulased, sõbrad on. Kui sul poolt suguvõsa, abikaasat, või muud lähikondlast ees ei ole, siis võib ainult unistada mingisugusest karjäärist. 

Vaatangi pidevalt Tradehouse'i koolitusi ja tundub, et jaanuaris võtan ette vähe mahukama õppe...:) Ma tunnen küll, et see on SEE midagi, mis mulle täitsa meeldib, aga iseasi, kas ma läbi löön.

1 comment:

  1. Täiega vahva :) Mulle ka Tallinn ei meeldi, kohutav :D
    Mina tuleks küll sinu juurde, hea lähedal :D

    ReplyDelete