Jul 29, 2010

Ma laadisin eile kõiiiiiik oma pildid fotkisse ja kustutasin hunniku muusikat ära. Loodan, et saan täna Windows 7'e peale. Arvuti kiiremaks küll ei läinud, ikka sama aeglane, kuigi ma kustutasin üle 1000 pildi ja laulu ära.

Eile, kui ma lamasin voodis, ootasin, et pildid fotkisse ära laeksid, hakkasin lambist nutma. Nutsin ja nutsin. Täiesti hüsteerias olin. Unes nägin, et voodis vedelesid pliiatsid ja ma olin seal mingi kiilaka mehega. Ta oli mul kaisus ja ma tegin musi ta pealaele. Ta ütles, et on väsinud. See oli vihje, et ta ei taha magada minuga, aga ma ei tahtnudki seda. Veel nägin, et olime Ritiga Pagusoo taga ja seal oli mingi vinge mänguplats, turnisime seal. Keegi röövis kedagi, ma nägin aknast, täiega karjusin ja nutsin. Kaks tüdrukut/naist kelle mehed ka seal auto sees olid (vist), ütlesid et ma rahuneks maha jne. Unenäos oli veel midagi, millest ma ei räägi, sest mul on nii paha ja kurb olla sellepärast.


Jesus, guide me.

No comments:

Post a Comment