Jul 26, 2010

Ma nägin esimest korda lõppude-lõpuks Lucid Dream'i! Ma hullult põdesin õhtuti magama jääda, kardsin, et näen seda. Tegelikult oli see ülivinge. Ma olin kuskil õues, kahe inimesega, ei mäleta kes need olid. Igastahes üks hetk ma mõtlesin, et prooviks oma käsi vaadata. Ja ma saingi! Ma ise olin veel hullult õhinas, ütlesin, et "Oh, mul on Lucid Dream!!!". Vaatasin ringi, siis olin pettunud, sest arvasin, et kõik peaks muud moodi välja nägema. Aga nüüd hiljem, kui Inna ja Joanna siin olid, tuli mulle see täiesti laksust meelde ja olin ise hullult õnnelik.

Mul on unereziim jälle sassis. Eile läksin kella 4-5 aeg magama ja ärkasin kell pool 3! Ulmeline. Nii vastik on selle palavusega magada. Homme peab jälle laudu värvima.

Eile käisin õues! Kuigi mul on koduarest. Inna ja Tõnis tulid mulle akna taha, rääkisime juttu, ütlesid, et tuleksin aknast. Lõpuks läksingi, olin õues 12neni. Üks inimene (nimeei avalikusta) sittus keset tänavat kellegi autoukse ette. Kujutage ette, te tahate esmaspäeva hommikul tööle minna. Olete uimane, veidi pahur ja tagatipuks avastate, et keegi on teie autoukse ette sittunud. Arvate, et ehk on see mõni koer olnud. Kuid teil pole õrna aimugi, et see pole lihtne looma väljaheide vaid puhas inimese sitt.

musimusi

No comments:

Post a Comment