Jul 8, 2010

Fear doesn't let me sleep


Olin terve öö üleval, sest ei julgenud magama minna. Ma olin lõpmata shokeeritud, kui lugesin, et 2010 Novembris algab III MS. Kas see on tõsi? Riti naeris ja ütles, et kolmnadat MSi ei tule. Kui ma emale rääkisin, ei narnud ta mu üle ega midagi, vaid usub ka, et kunagi on MS taas. Arvatakse, et kaks esimest MSi õpetas inimkonda, mina seda ei usu. Kell üheksa hommikul jäin lõpuks magama, kui olin rattaga juba tunnikese linna peal ringi kondanud. Sain Tõnsise ja Innaga ka kokku, tšekisin maleva rahva üle. Kodus magasin neli tundi. Oleks ilmselt kauem maganud aga Tõnis kopsis aknale ja karjus: "TAHAN OMA KAMMI!". Hiljem, kolme aeg läksime Innaga linna uuesti. Taaskord tulutult. Inna võttis raamatu enda nimele. Lasin tal võtta CC raamatu unenägude kohta.



Homme lähen küünehooldusesse. Ülehomme Lellele.

No comments:

Post a Comment