Jul 22, 2010

Mul tuli isu nutta. Ma polegi ammu nutnud. Mõnikord lihtsalt tahaks, et kuumad pisarad voolaksid mööda põski. Bioloogia õpetaja ütles, et nutmine rahustab. Ja kui mul oli periood, kus ma iga õhtu nutsin enne magama minekut, tundsingi kergendust. Ma isegi ei tea mille üle mul nutta on, sest mul ei ole enam seda võlga, mis mind pooleks rebis. Ma lihtsalt vajan kedagi enda kõrvale. Ei, ma ei mõtle nüüd poissi, vaid kedagi, kedagi...mitte hukkamõistjat, kuulajat ja aitajat. Ning jah, mul läks üle poole aasta aega, enne kui mõistsin mille käest lasin. Kui rumalaid vigu ma tegin...ja mille nimel. Täiesti mõttetu. Kuid mis on olnud, on olnud ning midagi ei saa teha, et mineviku muuta. Kas ma tahaksin? - Jah. Kui ma saaks aega tagasi kerida, siis kui palju? - Kui ma teaks oma tulevikku ette, kui ma teaks, milline ma praegu olen siis arvatavasti aasta. Et ma ei komistaks nende kivide ja kändude otsa, mis on mu elu kibedaks muutunud, mida ma ei taha meenutada, kuid pahatihti need momendid ikka meenuvad.

Tänasest. Mina, ema, Riti & Jaana värvisime laudu, kuuri jaoks. Olime ikka töökad küll! Homme peame ka värvima, siis saame emaga edasi-tagasi Viljandi Folgile! Ma täiega ootan seda. Mitte muusika pärast. Mind huvitavad inimesed, kogu melu. Kohale tuleb ikka rahvast igalt poolt, ka neid keda pole mitu kuud, või isegi aasta otsa näinud. Viljandi on tegelikult ikka väga ilus linn. Eelmine aasta sain seal lausa kaks korda käia. Folgil ja Rock Rambil. Tartus käisin vist ka nii palju. Millest on muidugi jube kahju. Ja see aasta? Oo õudust, pole kordagi seal käinud. Jube veider...Tartu on nii ilus koht ja ma pole seal peaaegu aasta otsa käinud. Nii palju, kui olen käinud & näinud, on meeldinud. Ma arvan, et Folgi ajal ma kordagi ei maga, öösel. Päeval, siis kui on ülikuum, võib-olla lasen silma looja. Ma üldse ei julge juua, mendid on igalpool. Eelmine aasta nad küll midagi ei teinud, loodan, et ka see aasta möödub jamadeta.

Hull riiete dilemma on homse pärast. Mida selga panna, et oleks huvitav aga samas, et mul oleks ülimugav neis olla? Võtan hunniku ka vahetusriideid. Lellele minnes tegin selle vea, et võtsin riideid, igasuguseid aga mul polnud neid millegagi kombineerida - ehk võtsin kaasa mõttetuid riideid.
Praegu on mul laual:
1 pusa
1 paar teksaseid

2 pluusi
2 seelikut
2 kleiti

1 roosakas/lillakas tuunika
Äkki liialdan? Ja peaks midagi koju jätma? Tegelikult vist mitte sest ma hoian riideid telgis ja nagunii saame autoga.


xoxo E M M A

No comments:

Post a Comment