Sep 4, 2010

okouuu, mu postitused muutuvad aina lühemaks ja mõttetumaks...okoooooou. Ema on täna öösel Tallinnas, vanaema ja õega ja koertega kodus. Oh-ah, magasin täna pool 3ni ja nüüd istun, juukseväv peas. Nahk lihtsalt põleeeeeeeeeeeeeeeeeb!!! Õhtul kossule, kuhu ma üldse minna ei taha aga ma ei julgenud Ritile öelda.
Nägin kahtlast unenägu. Michael oli Saaremaal, mu vanavanemate kodus. Ma ei tea miks ja kuidas ta sinna sai. Tahtsin talle hullult head aega öelda, enne kui ta Leetu läks. Millegipärast pidin ma midagi muud tegema ja ma ei näinudki teda enam. Tõnis oli enamus ajast minuga mu unenäos, lubasin temalt suhu võtta (????????).
Ma ei suuda enam, ma kaon pead pesema. Kell on juba viis kohe-kohe, Riti ütles, et tuleb kella kuueks siia.

Tsaukikallimusi

No comments:

Post a Comment