Sep 11, 2010

vastik...

...on siis, kui vaatan teatud inimese/te orkutit või twitterit või blogi. See ei ole selline tülgastus ega sallimatus vaid teadmatus, mida ma tunnen.

Eile enne Bängerit, kui õega kahekesi kodus olime, siis ma kaotasin enesevalitsuse. Kogu viha purskas minust välja...ma ei oska millegagi oma viha võrreldagi. Kõige rohkem, mis mind kurvaks/vihaseks teeb ja hirmutab ka, et ma olen täiesti üksi.

Eile oli bänger. Rahvast oli vähem kui eelmine kord. Alguses ootasime 1,5h ja siis olime esimesed julged, kes läksid dj puldi juurde tantsima. Öösel koju lonkides, hüüdsid kaks tüdrukut mind 5. korruselt. Tegu oli maria ja elisabethiga. Elisabeth elab üksinda 5. korrusel :( ja veel selles majas, kus mina kunagi elasin. Igatsen tagasi korterisse.



No comments:

Post a Comment