Jun 13, 2010

Ma pole mitu päeva bloginud ja oma arvutit kasutuanud. Olen praegu ka ema läpakas. Tahaks juba enda oma, sest suur arvui on igavene tüütus.

Nii, igastahes reedel ei saanud mina tearisse sisse. Alati olen saanud aga seekord oli mingi eriti lollakas müüja. Turva oli sama aga hakkas blokkima. Istusime siis teatri taga, kus oli punt inimesi. Jõin...jalutasin Pagusoole, kiikusime. Helistasin paarile inimesele. Koju kõndides rääkisin mingisuguse Gregori või Georgiga.
Eile, käisin Vahejaamas oma vanu riideid ja ehteid müümas. Sain paarist asjast isegi lahti. Peale seda läksime Ängerile, kuhu kõik sisse said. Kõik oli tutavaid nägusid täis. Tore oli igastahes. Jalutasin pool 4 hommikul koju, mis oli natuke imelik. Kuulasin vahepeal oma samme ja vareste kraaksumist.

Lately there's lots of stuff in my head...

HOMME ON SUPER SWEET SIXTEEN (ehk ma võin legaalselt rolleriga sõita)!

xoxo E.

No comments:

Post a Comment