Jun 15, 2010

Make me fly

Eile oli sünnipäev. Just hetk tagasi lugesin õnnitlusi orkutist. Väga huvitavaid sissekandeid leidus seal. Ma olen nüüd 16aastate liigas, minu läbustamis oskustes ei kahelda, sooviti nautida asju, mis mulle meeldivad ning rohkelt alkoholi. Mul oli ülihea meel, et esimene inimene kes mulle pool 1 öösel õnne soovis oli MICHAEL! Eile oli samuti ka inglise keele konsultatsioon, kuhu ma ei jõudnudki, sest magasin sisse. J ja R olid umbes kell 11 mul ukse taga laulsid, tõid pargist lilli ja varastatud märgi kellegi aialt. Lõuna aeg käisid vanavanemad, sain raha, uue lõhna, lilled ja kaardi. Õhtul tulid mulle jälle külla, pakkusin koogi jäänuseid, tegime filmide ja seriaalide ära arvamist. Lõpuks J pööras täitsa ära, hakkas nõia tantsu tegema ja kargles ringi. Lõpuks viisin T rolleriga koju. Tegin hiiiiiiglasliku ringi. Käisime Vinnis ja puha. Ilgelt külm oli. Vinni viis mingisugune kruusane tee, mis oli auklik kui kurat. Pidurdasin nii kõvasti, et roller oleks külili käinud. Ainult paar üksikut autot sõitis, tundus, et Lääne-Virumaa on väljasurnud. Sõitsime siis lõpuks kodupoole, kuskilt tühjalt maanteelt, põllud ümberringi ja jääkülm tuul põues, kui T ütles, et jah mis on saanud hipist, kes tahtis loomaarstiks saada. Enda arust ma küll ei tahtnud...:D

Ma nägin veel nii head und täna öösel...: ) Varsti lõpetamine! Kauksi! Sünnipäev sõpradega! Wuhuu


XOXO EMMA

No comments:

Post a Comment