Jun 27, 2010

suck it bitch

Fck, need teedeehitused Jõhvis võiksid läbi juba saada. Ilge jama on selt minema saada. Aga koju ma õnneks jõudsin. Suht palju stuffi on viimase nädalaga juhtunud.

Täielik jama on see, et mu ema tuleb koju 5ndal ja ma lähen samal päeval Saaremaale. See tähendab, et ma pean veel nädal ootama, et läpakat saada ja et küünehooldusesse minna. Mul on küüned ikka jumala läbi omadega. Pöidlal ja parema käe väiksel sõrmel pole poolt küüntki peal. Sick. Ma läheks ise hooldusesse aga mul on raha nii otsas, et täiesti p*tsis.

Tahaks täiega Saaremaale, chillaxima. Randa n shit. Super oleks, kui ma saaks omale mingi liiklusvahendi kaasa võtta. Siis läheks lambist randa. Peaks isa v vanaisa moosima, äkki on võimalik. Siis läheks öösel kuskile randa, mere kohinat kuulama. Rannas on selline soolane hõng ja laineid on täiega mõnna vahtida.


E M M A

No comments:

Post a Comment