Jan 1, 2011

Eilne pidu oli selline nagu ta oli. Kõik vajusid enne kella nelja ära ja oligi kõik. Siis saalisime johannaga riti ja jaana korterite vahet. Pahandusi oli ka muidugi.

Ma lihtsalt loodan siiralt, et uuel aastal on minu jaoks midagi vaimustavat. Mul puudub täielikult mingisugune korrapärasus. Mulle ei meeldi rutiinis elada, kui mul on kõik ära planeeritud aga samas see elustiil ei toimi. Ala, lähen kooli siis, kui tahan, õpin kui tuju on, magan, kui ei jaksa enam silmi lahti hoida. Ometigi olen mõelnud, et võiks hakata oma päevi planeerima, et mingisugunegi kord oleks.

Nii veider lihtsalt, uus aasta jälle...jaanuar, veebruar, kui need kaks külma kuud läbi tuleb kevad...SUVI! Jumal, kui lõbus kõik olema saab...Lelle Alternatiiv ja Viljandi Folk - kaks üritust, mille nimel tuleb läbi tule ja vee minna.


No comments:

Post a Comment